فاطمه زهرافاطمه زهرا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

دختر نازم فاطمه زهرا

بییست ماهگی

1392/8/12 11:34
نویسنده : مامان
177 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم

شما الان بیست ماهه شدید.

دیگه حدودا کلمات را تلفظ میکنی.خوب نه اما آهنگ اون را میزنی.

صبح ها تا یازده میخوابی.بیدار که میشی هم با هم بازی میکنیم.خمیربازی و نقاشی را دوست داری.

برات رنگ انگشتی خریدم و توی حمام حسابی کیف کردی.

پر از ناز و عشوه ای .لباس نو که می پوشی ناز میکنی.خیلی حساس و زود رنجی در کنارش مهربون و عاطفی.

با نازنین زهرا دوستی و بهش آجی میگی.

تلفن را که برمیداری کلی حرف میزنی.

آخرش اینکه تموم هست و نیست مایی و امید زندگیمون.

دوست دارم عزیزم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان مرضیه
18 تیر 92 11:43
ماشالا خدا دخترتو برات نگه داره کاش عکس هم ازش میزاشتی میدیدیمش پسرم تو مسابقه با کد 285 شرکت کرده لطفاً به شماره 20008080200 پیامک بزنید تا قند عسلم رای بیاده دست شما درد نکنه
مامان اميرعلي
18 تیر 92 11:57
كي بشه اميرعلي 20 ماهه بشه...به وبلاگ پسر منم سر بزنيد...خيلي خوشحال ميشم اگه بهش راي بدين...با ارسال كد 347 به 20008080200...ممنون[گل
مامان فاطمه زهرا
22 تیر 92 5:16
من شما را در وبلگ خودم به عنوان هم نظر لینک کردم چون قبلا هم نام وبلاگم دختر نازم فاطمه زهرا بود وقالب هم همان بود کلا از هر شرایطی شبیه هم بود خوشحال میشم شما هم مرو لینک کنید در ضمن زیارت اقا سیدالشهدا (ع) قبول باشه انشالله همیشه به زیارت