فاطمه زهرافاطمه زهرا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

دختر نازم فاطمه زهرا

هجده ماهگی

1392/2/10 1:03
نویسنده : مامان
165 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.com

سلامممممممممممم نفس من

میخوام برات تازه ترین چیزهایی که یاد گرفتی را بنویسم. الان هجده ماهه هستی

امیدوارم همیشه سالم باشی.

مامانی که نماز میخونه شما هم روسری سر میکنی و  رکوع و سجده میری.زبانت را هم توی دهنت می چرخونی یعنی داری ذکر میگی

.niniweblog.comآفرین دختر نماز خوانم

دقت و توجهت به محیط اطراف خیلی خیلی زیاده.کوچکتری عکس ها نظرت را جلب میکنه و حالات چهره در عکس ها بالافاصله توسط شما تکرار میشه.

niniweblog.com

خیلی مهربون هستی . وقتی خودم را به خواب میزنم بوسه بارونم میکنی . وقی هم میفهمی از دستت ناراحتم با دد گفتن و داکی کردن میخوای از دلم در بیاری.

niniweblog.com

هر کس دیگه که می خوابه میدوی میری کف پاهاش را قلقلک میکنی .گاهی خودت هم میخوابی و از من میخوای همین کار را بکنم.

niniweblog.com

صدای حیوانات زیر را یاد گرفتی و قشنگ تکرار میکنی:

گنجیشک : جیک جیک

کلاغ : قار قار

مموش : میووووووو

هاپو : هاپ هاپ

niniweblog.com

در خراکی دادن به دیگران خیلی دست و دل بازی اما برای وسایلت خسیسی و نمی خوای دست هیچ کس بهش بخوره. که البته دلم میخواد زود بزرگ شی و بهت بگم که این کار خوبی نیست.

niniweblog.com

خلاصه که تو تموم وجود و هستی من شدی . دوست دارم عزیز دلم.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)