فاطمه زهرافاطمه زهرا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

دختر نازم فاطمه زهرا

بدون عنوان

1393/6/26 6:01
نویسنده : مامان
147 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بر نفس های زندگیم

فاطمه زهرا جونم و علی محمد نازنین

امروز دومین ماهگرد تولد پسر عزیزمه. الهی مامانی قربون شما بره.

تا حالا که خیلی خیلی همه چیز خوب بوده و وجود نازنین شما شیرین بخش زندگی ما بوده.

خدا را شکر می کنم به خاطر این همه لطف و مهربونی.

رابطه شما با هم خیلی بهتر از اون چیزی هست که انتظار داشتیم.

خدا را شکر فاطمه زهرا خیلی زیاد برادرش را دوست داره و تا حالا حساس نشده.

شده که بیای پیشم و بگی مامان بغلم کن اما نشده بخوای برادرت را اذیت کنی. میدونم اینها همه از الطاف خداست/

پسرم خدا را شکر شب ها ارومه و روزها باید بغل بشه . خوابش خوبه و الان کم کم چیزها را با چشم دنبال میکنه و به حرف هامون گوش میده.

فردا باید برم واکسن بزنم خدا خودش کمک کنه.

اون هفته بابایی قم امتحان داشت و با مامان بابا رفتیم قم . تهران دزد به ماشین زد و وسایلمون را برد. اما خدا را شکر که مشکل دیگه ای پیش نیومد.

علی محمد از بعد یک ماهگی گریه هاش بیشتر شده و اونقدر زور میزنه که نافش زده بیرون اما حالا سه روزی هست که بستمش و فکر کنم بهتر شده.

چهل روزت هم که بود بابایی برات یه گوسفند عقیقه کرد و شب و شام میلاد امام رضا تو باغ یکی از دوستاش بریون دادیم به فامیل.

یک ماهگیت هم اداب اسلام را اجرا کردیم و بعد شش روز حلقه ات افتاد و خوب شدی.

خدا را شکر میکنم به خاطر همه ی الطاف و مهربونی هاش به ما.

دوستون دارم عزیزای من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)