فاطمه زهرافاطمه زهرا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

دختر نازم فاطمه زهرا

ارتباط با داداعلی

1393/2/23 8:05
نویسنده : مامان
101 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر عزیزمniniweblog.com

امروز روز میلاد مولا و سرورمان علی ست. این عید بزرگ را به همه بخصوص امام زمان (عج) تبریک میگم و دعا میکنم خداوند ما را از شیعیان واقعی مولا قرار دهد. به امید روزی که پا در مولایمان جهان را پر از محبت ومهر و عشق علی کنیم .

امروز بیست و چهارم اردیبهشته و مامانی تو ماه هفته. ماهی که گذشت کمی با سختی بود. معده درد و ناراحتی پوست به همراه اضافه وزن و کمر درد مامانی را اذیت کرد.اما خدا را شکر الان خیلی بهترم  و از خدا می خوام این دوره بارداری هم مثل وقتی سر شما باردار بودم طی بشه و زایمانم مثل برای شما باشه حتی راحتر و بی درد تر.

ما الان منتظر یه داداش کوچولو برای شماییم و نگران از شیوه ی برخورد شما. خیلی باهات حرف میزنم .از دادا میگم و اینکه خیلی کوچیکه. به دنیا که میاد کاری نمیتونه بکنه و فقط شیر میخوره. دستت را روی شکمم میزاری و میگی داداعلی تکون بخور.بعد هم بدون اینکه چیزی حس کنی میخندی و میگی تکون خورد.niniweblog.com

نمیدونم چه حسی داری و تصورت چیه فقط امیدوارم بتونه راحت با این مساله کنار بیای.

دعا میکنم خدای مهربون محبت دادایی را تو دلت بندازه و تا آخر عمر پشتیبان و حامی هم باشید.

هر بچه ای که بیاد بدون عزیزم تو همون دختر دردونه و ناز من میمونی.

از خداوند میخوام کمکم کنه بتونم مادر خوبی برای شما باشم و تا آخر عمرم شما را در راه رسیدن به خدا یاری کنم.

دوستون دارم خیلی زیاد.niniweblog.com

یا علی.

پسندها (3)

نظرات (1)

طاهره
23 اردیبهشت 93 9:44
سلام عزیزم عیدت مبارک از آشناییت خیلی خوشحالم ایشالا به سلامتی پسر گلت دنیا بیاد ایشالا بچه های گلت زیر سایه حضرت سالم و عاقبت بخیر باشن